sobota, 23 marca 2013

Rasy: Wampiry

W dodatku Nie z Tego Świata wampiry zostały ulepszone, udostępniono też wiele nowych interakcji dla Panów nocy. Mogą oni zastraszać innych Simów, chwalić się zębami oraz przyznać lub zaprzeczyć że są wampirami. Mogą też zahipnotyzować innego Sima. Dzięki hipnozie wampir może bez pytania pożywić się nim. Jeżeli wampir będzie miał wystarczająco dużo punktów szczęścia życiowego będzie mógł zakupić nagrodę Nieśmiertelność co spowoduje zaprzestanie starzenia się oraz dodatkowo zapewni odporność na światło słoneczne. Co ciekawe, skóra wampira odpornego na światło słoneczne będzie się migotała, co prawdopodobnie jest nawiązaniem do filmu Zmierzch.

Wampiry w The Sims 3 są akceptowane w mieście, określa się ich mianem Panów nocy. Mają wstęp do wszystkich ekskluzywnych klubów i barów, a także tylko one mogą wejść bez względu na poziom osobistości do klubu Plazma 501 Wampiry nie żywią się wyłącznie krwią, ale też owocami plazmowymi dostępnymi do kupienia w sklepie.Żeby je nabyć musimy dokonać napadu na szpital. Wampirze dzieci są pół-wampirami tzn. światło słoneczne na nie nie działa, mogą jeść owoce plazmowe, mają szarą skórę, błyszczące oczy oraz znamię na szyi, ale posiadają potrzeby normalnego Sima (zamiast pragnienia – głód). Dopiero gdy nastąpi zmiana grupy wiekowej z nastolatka na młodego dorosłego stają się prawdziwymi wampirami.

PRZEMIANA
Aby przemienić Sima w wampira musimy odnaleźć jednego z przedstawicieli tej rasy. Najpierw trzeba się z nim zaprzyjaźnic. Po trzech dniach od ugryzienia nasz Sim staje się wampirem. Przyjaciela, wampir może ugryźć w przedramię, natomiast partnera w szyję. Kiedy Sim stanie się już wampirem, możemy prosić kogoś bliskiego (nie wampira) o poczęstowanie się jego plazmą. Zaskakującą rzeczą jest to, że nie może on wypić plazmy Sima bez jego zgody. 


1 komentarz: