piątek, 13 września 2013

Pictures of Sims + Jest OKEJ!







Tak teraz powiem co nie co o mojej szkole. Cóż chociaż doskonale znałam już moją klasę i całą szkołę jak i nauczycieli to i tak trudno było mi się przestawic na te codzienne wstawanie, prace domowe czy kartkówki. Pierwszy tydzień był jak tortury. Jednak najgrosze było to wstanie i wejście do tej szkoły, dalej było jak z górki. Pomaga mi to że jesteśmy naprawdę ''głupią'' klasą przez to zawsze u nas jest zabawnie. No i jesteśmy dośc lubianą klasą wśród nauczycieli co... wykorzystujemy w huehehe XD Ale i tak nas kochają. 
W każdym razie pechem jest to że jest 11 dziewczyn a 18 chłopaków ale... da się przeżyc bo jak wspominałam dzięki chłopakom jest na prawdę zabawnie i miło w klasie, a o przerwach już nie wspomnę.
Plan jest nawet spoko mi tam pasuje ale paczajcie sami (nie wiem czy coś zobaczycie)


Jakby ktoś nie widział to Tuuu i klasa II d ;D
Jakieś może pytania? Czy chcesz pogadac? Piszcie śmiało na gg: 48605984 Simka99

5 komentarzy: