niedziela, 23 lutego 2014

Tymczasowe zawieszenie

Sul Sul! A więc komputer na którym Simsy w najbliższym czasie będzie przechodził kolejne czyszczenie. Czyli że wszystko, bez żadnego wyjątku zostanie usunięte. Dla mnie ta informacja nie jest miła bo znowu wszystko instalować, ściągać i tworzyć. Również dla mnie bez sensu jest na razie dodawać kolejne części Colorful jak i AL skoro za jakiś czas zostanie to wszystko usunięte. Tak więc zawieszam fotostory. Mam jeszcze jeden problem z dodatkiem CPR bo zgubiłam kod seryjny no i chyba będę musiała go kupić. No cóż.. życie XD Te informacje nie znaczą że zupełnie zawieszam bloga. Na razie to tyle papa ;* 

5 komentarzy:

  1. Kochana życzę szybkiego powrotu do gry i na bloga. Fakt, simy mają to do siebie, że się często psują - sama nie dawno to przechodziłam. A kody z internetu do Pór Roku nie działają? Sprawdzałaś? Może warto poszukać na stronach, może któryś zadziała niż kupować jeszcze raz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej.. czyszczenie komputera.. Znam to :/ Szkoda, że wszystkie fotostory znikną :c Trzymam kciuki za twój szybki powrót! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na powrót i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wracaj szybko! <3 :)

    OdpowiedzUsuń