czwartek, 17 lipca 2014

The Sims 3 or The Sims 4?

Tak więc długo się zastanawiałam nad pytaniem
"Czy kupić The Sims 4?"
Na początku dla mnie TS4 to była jedna wielka pomyłka i bzdura. No jednakże jak zobaczyłam z moją siostrą (to z nią gram i kupuję dodatki) filmy na temat premiery i jak rozgrywka będzie wyglądać to było jedno wielkie WOW. Jednak pozostaje dla mnie ten sentyment do tej jeszcze wciąż używanej 3. Nie planowałam zakupu 4 ale raz się żyję i kupuję. Planuję może przeplatać posty z 3 i 4 jednak znając mnie jak kupię tą 4 to będzie duża faza i granie 24h i milion postów dziennie o TS4. Więc można uznać że powoli już żegnam tą 3. A wy jaki macie zamiar? :)


8 komentarzy:

  1. Ja na razie nie planuję kupić The Sims 4, ale może kiedyś! :)
    Po zakupie napisz czy gra ci się spodobała :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, Czwórka ma bardzo dużo zalet, ale i pełno wad. Ja nie planuję zakupu TS4, bo 200 zł to jakby nie patrzeć duże pieniądze i nie zaryzykowałabym ich. Gdyby gra okazała się niewypałem, nie wybaczyłabym sobie straty takiej kwoty. :/
    Ale chętnie zobaczę twoje rodzinki! Może się mylę i TS4 jeszcze nas zachwyci. c; Z resztą dystans mieliśmy też przed Trójeczką, a teraz gramy ile możemy. *-*
    Czekam na twoje notki i pozdrawiam serdecznie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam kupuję. Najwyżej sobie postoi na półce obok symulatora farmy mojego brata xf. Fajnie, że u Ciebie będą posty z ts4 :)
    shiny-sims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od razu po premierze raczej nie kupię, wolę poczekać trochę aż stanieje. Mam nadzieję, że jednak nie zapomnisz tak szybko o trójce, ale pewnie sama byłabym pochłonięta 4 po całości c;

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdopodobnie je kupię, ale może późniejszym terminie. Ta wersja bardzo, bardzo mi się podoba, w szczególności z tego względu, że z każdą wersją gry jest coraz mnie ograniczeń. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do komentowania moich postów:
    SimsLoveForever.blogspot.com
    blogujemyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie 3 i 4, nie umywa się jeśli porównywać do 2. Owszem jest więcej możliwości, i niektóre są oczywiście fajniejsze i wygodniejsze. Jednak przeraża mnie jakość jaka jest w 3, a 4 bardziej kojarzy mi się z powrotem do 1. Ale kto co lubi, simsy to simsy ;)

    OdpowiedzUsuń